Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2017 19:56 - Драги работодатели!
Автор: makstyr Категория: Други   
Прочетен: 1070 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  • Фактът, че съм се явил на интервю при вас НЕ означава, че съм задължен да започна работа при вас. Никой не дължи нищо на никого в обществото. Както аз трябва да си заслужа работното място, така и вие трябва да ми дадете добра причина за да ви обърна внимание.
  • Не, няма да се явя "на място за повече информация" след като преди половин час съм се свързал с вас за да ви попитам дали се изисква предишен опит на сходна позиция и съм получил утвърдителен отговор. Опитвам се да спестя както вашето така и моето време.
  • Търсите продавач-консултанти, а впоследствие заявявате, че позицията е подходяща само за момичета/жени. Знаете ли, че в много търговски обекти подобни позиции биват заемани и от момчета/мъже? Бъдете по-точни в изискванията си.
  • Уверете се, че не сте написали обявата си за работа по "ТОЗИ НАЧИН", или пък "по този, начин". Изглежда непрофесионално, особенно след като имате куп изисквания в това отношение към кандидатите за работа.
  • Не ми говорете на "ти". Между нас няма лед за пречупване, а оловна стена, която ще бъде повалена само и единствено в хода на работния процес, ако въобще започнем да работим заедно. Както аз не бих си позволил подобно отношение, така се въздържайте и вие от "пречупване на леда".
  • Не, пред вратата няма опашка от желаещи за позицията "работник с TRUMPF 3030 лазер". Може би ще се наложи да обучите някого, и това се дължи на една много проста причина - четете ли все още, защото ще ви прозвучи невероятно! - това НЕ Е широко разпространена техника, до която всеки има достъп. Нормално е "мързеливата младеж" да не притежава опит с подобно оборудване. Не е като да си купиш кашкавал от супермаркетът, все пак. 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: makstyr
Категория: Други
Прочетен: 92735
Постинги: 63
Коментари: 43
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930